Home   2018   mei

Monthly Archives: mei 2018

Schoolreis (1KLA en 1KLB)

Op stap naar ’t Groenhof.

Schoolreis (2-3KL)

Schoolreis naar ’t Groenhof: foto’s van 2de en 3de kleuterklas.

Kleutersportdag

Op 9 mei waren we met alle kleuters supersportief. Springen, samenwerken, fietsen, klimmen, balvaardigheid, lopen, en nog veel meer. Niets was ons te veel! Bedankt aan het zesde leerjaar om ons te begeleiden. Het was een fijne sportdag!

Schoolreis kleuterschool: Doe-mee-boerderij “t Groenhof

Enkele foto’s van de schoolreis naar de boerderij. We hebben er pepernoten gemaakt,met paarden gereden, gefietst, de dieren gestreeld en eten gegeven. Omdat het goed weer was konden we gezellig picknicken.

Fietsen (1KLB)

Het was weer een leuke fietsdag!

Bouwen (1KLB)

Op exploratietocht naar een bouwwerf, werken rond het verhaal van ‘De 3 biggetjes’, bouwen met blokken en hout, werken aan de werkbank, ….

Lentewandeling in het Vrijbroekpark. (3KL-1LJ)

Lentewandeling in het Vrijbroekpark. Samen met de kinderen van het eerste leerjaar gingen we op uitstap naar het Vrijbroekpark in Mechelen. De kinderen van de 3de kleuterklas leerden heel wat over het waterhoentje. Daarna gingen we samen met de 1ste klassers picknicken en spelen in de barak van Bartel, een natuurspeeltuin in het park. Het was een superleuke dag!