Home   2019   februari

Monthly Archives: februari 2019

Techniek: Bakken (2LJ)

We hadden het ook over de techniek van het bakken! Mmm… cupcakes!

Techniek: Bouwen (2LJ)

We hebben het in de klas gehad over techniek. We hebben op verschillende manieren gebouwd: huizen, bruggen, knikkerbanen, …

Gelukkig Nieuwjaaaaar! (2LJ)

Advent en Kerstmis (2LJ)

Tijdens de advent bereidden we ons voor op Kerstmis… We hadden een heel fijn, gezellig én lekker kerstfeestje in de klas!

Sinterklaas kwam op bezoek! (2LJ)

Hoog bezoek!

Kinderrechtendag (2LJ)

Op 20 november was het kinderrechtendag. We vierden een hele dag feest voor de kinderrechten! Enkele sfeerbeelden van het hoekenwerk in het 1e en 2e leerjaar en de receptie op het einde van de dag.

Voorleesweek (2LJ)

Van 17 tot 25 november was het de Voorleesweek. Er kwamen mama’s en een papa voorlezen in de klas! Super leuk! Maar we hielden het hier niet bij… De voorleesweek focuste op voorlezen voor baby’s en peuters, dus dat is wat wij ook deden! We gingen voorlezen bij de baby’s en peuters in kinderdagverblijf Stekelbees. Een hele ervaring!

Ridders en prinsessen (2-3KL)

We hebben samen met de 3de kleuterklas een week gewerkt rond ridders en prinsessen. In onze klas stond een kasteel, we hadden veel verkleedkledij zodat we ons echte ridders en prinsessen voelden. Op dinsdag hebben we “kasteelfeesten” gevierd met o.a; kus de ridder of de prinses; kogelballen gooien, paardenrace ….