Home   3de leerjaar   3LJ Start van het nieuwe jaar

3LJ Start van het nieuwe jaar

Het nieuwe jaar is voor ons klasje niet zo goed gestart.  Steeds meer en meer kinderen werden ziek of moesten thuis in quarantaine.  We zouden normaal gezien naar het speelgoedmuseum gaan… Maar helaas kwam er nog meer slecht nieuws.  De dag van onze uitstap moest heel de klas in quarantaine.  Gelukkig heeft onze juf deze uitstap nog kunnen verplaatsen zodat we later op het jaar toch nog kunnen gaan.  Oef!

We moesten 3 lesdagen thuisblijven en kregen taakjes van de juf.  We werkten ijverig thuis.  Onze juf was heel fier en blij dat we zo flink gewerkt hadden.

Gelukkig zagen we elkaar wel een paar keer op de computer.  Het was wel leuk om samen de online momenten te beleven.  Nu mochten we zelf eens vergaderen zoals zoveel mama’s en papa’s dat doen.

We speelden woordenschatbingo, ren je rot, levend kwartet, galgje en nog veel meer.  Het was super leuk!  We kregen zelfs het hondje van onze juf te zien.  Schattig!

Gelukkig mochten we snel terug naar school en zijn we nu (bijna) allemaal weer samen!  Toch een leuk einde van de maand en een leuk vooruitzicht voor de rest van het jaar!

Comments are closed.