Home   6de leerjaar   6LJ Drukke maand mei

6LJ Drukke maand mei

Ondanks de vele vakantiedagen, stonden er tijdens de maand mei heel wat activiteiten op het programma in het zesde leerjaar.
Zo legden alle leerlingen, na enkele lestijden en middagen oefenen, succesvol het fietsexamen af in het begin van de maand. Nog eens een dikke proficiat met jullie gouden fietsbrevet!
We leerden rekenen met volume, lieten poppen tot leven komen en zetten ze aan het dansen tijdens de lessen muzische vorming, ontdekten we hoe het komt dat er verschillende seizoenen zijn en leerden we allerlei klimaten kennen, zelfs tijdens de lessen Frans hadden we het over klimaten,…
Op maandag 23 mei trokken we met de hele klas naar Hidrodoe. Na een boeiende 3D film over het zuiveren van drinkwater, een toneel over verborgen waterverbruik en te experimenteren in de doe-ruimte, kent het thema ‘water’ voor ons nog weinig geheimen.
We zijn helemaal klaar om nog een maandje alles te geven en te genieten van de laatste momenten in de lagere school.

Comments are closed.